Останнім часом у соціальних мережах, телеграм-каналах та інших загальнодоступних ресурсах мережі Інтернет масово шириться інформація щодо місцезнаходження та переміщення представників ТЦК та СП.
Разом з тим, є вагомі підстави утриматись від розповсюдження таких даних, оскільки такими діями можна не лише погіршити мобілізаційну готовність, але й підіграти країні-агресору та створити низку інших загроз для безпеки держави.
По-перше, поширення даних щодо працівників територіальних центрів комплектування під час виконання ними заходів оповіщення військовозобов’язаних громадян призводить до розкриття форм та методів виконання завдання з призову на військову службу для захисту України.
По-друге, здебільшого за створенням та функціонуванням різноманітних Інтернет-ресурсів, де публікуються відомості про представників центрів комплектування – є росіяни, які у такий спосіб отримують розвіддані.
По-третє, за такі дії передбачена кримінальна відповідальність, поширення інформації про діяльність працівників ТЦК містить ознаки складу злочину за частиною 1 статті 114-1 Кримінального кодексу України — перешкоджання законній діяльності Збройних сил України та інших військових формувань в особливий період. Санкція цієї статті передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 5 до 8 років.
Таким чином, поширюючи дані про ТЦК – ми працюємо на користь ворога, який використовуючи суспільне напруження, готовий вживати будь-яких заходів для ускладнення ситуації на лінії фронту та істотного зниження ефективності ЗСУ та інших військових формувань.
Comments